Wednesday 25 January 2012

2 IKHLAS 2012

ASSALAMMUALAIKUM ,
2 ikhlas ade keistimewaannya tersendiri walaupun kadang kadang aku tak suka kelas tu
pertama sekali is 
ada lah seorang mamat ni  ,
muka ala ala FAREL #cintafitri
dia bila buka jee mulut , wow !
terpegun weyh . HAHA ! bagusnya lah hai !
nama dia FIKRI , 
ayahanda kelas kami .
ialah HILMAN .
dia uh mulut kepoh lah , but kadang kadang seronok tengok telatah dia
dah tak macam ketua dah ,
macam monyet pon ada #kidding
ibunda pula
AINA ZAFIRAH 
dia ni comel comel je orangnye 
hihihi :DD
kalau kat dalam kelas aku ni  ade dua orang penyanyi tetap
iaitu , FAQAR n DANIAL .
asyik menyanyi je due orang ni .
penat aku dengar  kalau secara jujurnya 
suare diorang mmglah sedap 
kalau , paling nakal uh , ada dua kategori .
first is , nakal yang agak menyakitkan hati 
itu kelas budak kelas 1 ikhlas 2011 .
HAIKAL namanya .
second is nakal biasa biasa .
budak kelas 1 imtiaz 2011
REDHA lah orangnya .
but itu tidak menjadi masalahbuat aku .
kerana kadang kadang diorang buat aku ketawa ,
mesti lah ada kan yang tak suka bila duduk kat dalam kelas
aku ada lah kan , alahai menyampahnya tengok muka dia .
yang ni tak leh bagitahu nama lah .
kesian dia kann .
HAHA !
dalam kelas uh , aku sorang je pengawas perempuan . dua orang pengawas lelaki
tapi pengawas2 yang ada , macam bukan pengawas .
buat tak tahu jee
hilman lak , dah tak macam ketua .
dia pon sama besar kepala dengan dak2 yang lain
bercakap aja kerjanya .
urm ,
cikgu2 yang mengarjar .
agak memuaskan 
nak buat macam mana , suka tak suka . aku ttp kelas tu kann
urm ,dan 
aku tak tahu nak cakap pasal ape dah . k lah
byebyebye :))
wassalam !

No comments:

Post a Comment