Saturday 1 October 2011

perkara yang dibenci :D

first sekali ,
saya ta suke " COUPLE "
kalau nak kawan bolehlah..
sebab saya dah pernah kaple sekali..
agak lame lah dengan die..
pastu putus...
sebab.. saya dah malas nak layan die..
sekarang nie..
saya tengah berusaha supaya saya tak kaple lagi..
sila beri tunjuk ajar...
dan juga..
saya sedang berusaha memperbaiki adab saya..
maruah saya..
dan seumpama dengan nye..
urmmm...
dan saya pelik..
kenapa ramai yang nak kaple dengan saya.?
apa istimewanya saya ?
takkan sebab cantik je nak kaple..
nanti akan putus jugak..
bak pepatah " HABIS MADU , SEPAH DIBUANG "
err..
and one more thing..
saya tak suka bila orang ajak chat or mesej..
bile tanye...
saya jawb..
lepastu die balas " owh "
haha..
saya benci orang balas pendek2 je..
saya nie suke dilayan..
saya nie memang cepat merajuk..
kalau kenal saye betul2..
mesti menyampah dengan saya..
mesti muak nak tengok muke saya...
urmm..
saya memang cepat merajuk..
saya dah jujur dah nie..
tapi saya suka berkawan..
suka bila orang nak kenal saya..
tapi orang tu jangan gatal la...
saya tak suka...
dan... paling3 benci..
bila saye panggil orang tuh..
die wat tak tau je...
urm..
perkara yang amat menyedihkan... dan paling dibenci..
tu jela...
bye...
lain cerita akan dip0st lagi...
seperti di p0st laju..
chell0..!
                                   ~aenfareeza~

No comments:

Post a Comment