Friday 28 October 2011

17 . 0kt0bEr 2011 :'(

Permulaan cerita dimulai dengan ungkapan ..
' BISMILLAHIRRAHMANIRAHIM '
Asslammualaikum warahmatullahi wabarakatuh !
berkenaan dengan tarikh di atas..
bagi saya tarikh itu amatlah bermakna..
bak kata sazah Rifkah ' TAHUN KESEDIHAN '
tapi kata saya pula...
TARIKH KESEDIHAN..
KENAPE ? ?
sebab saya rindu kan seseorang yang begitu bermakna dalam hidup saya..
n she is my best girl friend for ever n ever..
nak tahu orang nye sape ?

inilah die orangnye...
urm...
ismuha ..
NUR SHAHIDAH BINTI SHAROMAN..
die berjaya buat saya nangis kat asrama..
whole day..
1 hari saya nangis coz rindu gile kat die..
to shida..
" cida .. kite rindu kat kau lah..
bile lah nak abis sekolah nie..
aku nk tido uma kau..
coz aku rindu kat kau sesangat...
andailah kau tau ..
kat sana aku selalu sangat ingat kau 
time kwn2 aku x lyan aku..
kat sana..
kalau kawan2 aku x lyan aku..
aku mesti teringat kat kau..
coz kau..
selalu layan aku..
urmmm...
n aku just nak cakap..
I MISS U SO MUCH CIDA  !
N AKU HARAP..
KAU PON RINDU AKU !!! "

~ kawan yang selalu berada di dalam hati ~

SHAHIDAH~


6 comments:

  1. ain ! argh terharu aku .
    aku pon rindu kau ! ya ALLAH ! rindu nye kat kau !
    nnti cuti sekolah tido uma aku !

    P/S : saya tengah nanges !

    ReplyDelete
  2. series aku p0n nanges..................ari sabtu minggu lpas aku demm panas..
    n xtau sbb pe aku dmm..
    maybe aku rindu ko sesangat...!

    ReplyDelete
  3. memang pon.. tapi tang jage aku bkn aenz.. tpi org lain..
    die time aku da trok baru jenguk aku..
    ermm..

    ReplyDelete
  4. boleh pulak cenggitu . kesian kau .

    ReplyDelete